بازاریابی عملکرد
(پرفورمنس مارکتینگ)
به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری های بازاریابی شما
پرفورمنس مارکتینگ نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن تبلیغکننده برای نتایج مبتنی بر عملکرد به یک شرکت وابسته (مثل آژانس های تبلیغاتی و اد نتورکها) پول پرداخت میکند. این بدان معناست که تبلیغکننده به ازای هر سرنخ، فروش یا سایر اقداماتی که در نتیجه تلاشهای بازاریابی انجام میشود، به شرکت وابسته هزینه پرداخت میکند. تبلیغکننده تنها زمانی به شرکت وابسته پول پرداخت میکند که تلاشهای بازاریابی آنها نتیجهای داشته باشد و این را راهی مؤثر برای مدیریت هزینههای تبلیغاتی کند. (شاپیفای)